2021 ταξίδι ανοίξεων Suntex σε Yangzhou, JiangSU, Κίνα

April 27, 2021
τα τελευταία νέα της εταιρείας για 2021 ταξίδι ανοίξεων Suntex σε Yangzhou, JiangSU, Κίνα

Μετά από να ψηφίσουμε από τους όλους υπαλλήλους Suntex μας, αποφασίσαμε να ταξιδεψουμε σε Yangzhou Κίνα αυτό το ελατήριο. Μετά από τον προσεκτικούς προγραμματισμό και τη ρύθμιση του διοικητικού τμήματος, το τμήμα ανθρώπινων δυναμικών θα συγκαλέσει τους επικεφαλής των διάφορων τμημάτων στη αίθουσα συνδιαλέξεων σε δύο η ώρα το απόγευμα για να τακτοποιήσει στις 16 Απριλίου 2021 τις διάφορες ρυθμίσεις εργασίας πριν από το γύρο. Στις 23 Απριλίου 2021, σε 8 η ώρα το πρωί, όλοι οι υπάλληλοι της επιχείρησής μας επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο από Zhenjiang σε Yangzhou κάτω από την ηγεσία των προϊσταμένων κάθε ομάδας, και άρχισαν ένα θαυμάσιο ταξίδι σε Yangzhou. Κατά τη διαδρομή σε Yangzhou, το αυτοκίνητο ήταν πλήρες του γέλιου, και το πρόσωπο κάθε συναδέλφου γέμισαν με τα αναμένοντα χαμόγελα. Αν και το ταξίδι από Zhenjiang σε Yangzhou με το αυτοκίνητο είναι αρκετά κουραστικό, το καθένα είναι πόθο για το όμορφο Yangzhou για να ταξιδεψει, έτσι είναι πολύ εξαντλώντας για να ταξιδεψει με το αυτοκίνητο το συντομότερο δυνατό, αλλά το απολαμβάνουμε.

Στην εποχή αυτής της άνοιξης, οι όλοι υπάλληλοι Suntex μας άρχισαν το ταξίδι.

Καταρχάς, το εργοστάσιό μας βρίσκεται στο βιομηχανικό πάρκο υψηλής τεχνολογίας, περιοχή Dantu, πόλη Zhenjiang, επαρχία Jiangsu, Κίνα, είναι πολύ στενό στη Σαγκάη, Κίνα. Το Zhenjiang έχει μια μεγάλη ιστορία και είναι πόλη μελών του μητροπολιτικού κύκλου του Ναντζίνγκ και ένα σημαντικό μέρος της ομάδας πόλεων ποταμών Yangtze. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά Zhenjiang, των οποίων τα νουντλς και το ξίδι κάλυψης δοχείων είναι τα πιό διακριτικά στην περιοχή.

Η πρώτη έλξη που πήγαμε κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού ήταν η παγκόσμια φυτοκομική έκθεση που κρατήθηκε σε Yangzhou. Υπήρξαν πολλά εξωτικά λουλούδια και ζιζάνια. Αυτήν την φωτεινή άνοιξη, τα λουλούδια και οι εγκαταστάσεις στον κήπο EXPO Yangzhou ήταν εξαιρετικά φωτεινά, κάνοντας τους ανθρώπους να χαλαρώσουν και ευτυχής. Παρακαλώντας στο μάτι, οι φίλοι Suntex μας χαλαρώνουν και μυρίζουν τα λουλούδια και παίρνουν τις όμορφες φωτογραφίες. Το πάρκο EXPO δενδροκηποκομίας είναι εδώ αρκετά μεγάλο, και διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις ώρες για να το απολαύσει. Υπάρχουν φυτοκομικές εκθέσεις όπως το διεθνές περίπτερο, το περίπτερο της Κίνας, το περίπτερο της Panda, κ.λπ., οι οποίες είναι πολύ παρακαλώντας στο μάτι.

Επισκεφτήκαμε την παγκόσμια φυτοκομική έκθεση σε Yangzhou, και μετά το μεσημεριανό γεύμα και υπόλοιπο, πήγαμε σε μια πολύ διάσημη υπαίθρια βάση ανάπτυξης σε Yangzhou, κυρίως όπου η ομάδα έπαιξε τα παιχνίδια. Παίξαμε ένα παιχνίδι επέκτασης σε μια χλόη εκείνο το απόγευμα. Η χλόη περιβλήθηκε από τις ζωηρές εγκαταστάσεις. Φανήκαμε να είμαστε σε ένα δάσος παραδείσου, και ο αέρας ήταν πολύ καλός. Διαιρούμαστε σε τέσσερις ομάδες στα πλήρη παιχνίδια ομάδων. Έτσι το απόγευμα κάναμε διάφορα παιχνίδια, όπως η τμηματική στεφάνη hula, τον ηλεκτρονόμο πύργων του Ανόι, το ταίριασμα φρούτων, τη μεταφορά νότος--βόρειου νερού, τα λυσσασμένα επάνω εμπορικά σήματα, που ακούνε στις λέξεις και που υποθέτουν τα τραγούδια, κ.λπ. Αυτά τα παιχνίδια απαιτούν την ομαδική εργασία για να ολοκληρώσουν, έτσι αυτό είναι εξαιρετικά αυτό έχει ασκήσει πολύ τη δυνατότητα ομαδικής εργασίας, την ενισχυμένες επικοινωνία και τη συνεργασία μας μεταξύ των τμημάτων, και έχει ενισχύσει καλύτερα την εταιρική συνοχή μας.

Η επόμενη μέρα, πήγαμε στη λεπτές δυτική λίμνη και την οδό Dongguan. Υπήρξαν πολλοί άνθρωποι στη λεπτές δυτική λίμνη και την οδό Dongguan. Αν και δεν ήταν διακοπές όπως την ημέρα Μαΐου, ήταν ακόμα συσσωρευμένο. Το νερό της λεπτής δυτικής λίμνης είναι πολύ όμορφο, και τα αλιευτικά σκάφη και το αρχαίο εσωτερικό κτηρίων έχουν το συναίσθημα «εικοσιτεσσάρων γεφυρών και φεγγαρόφωτες νύχτες, πού μπορεί οι άνθρωποι νεφριτών να διδάξει το φλάουτο» στο κινεζικό αρχαίο ποίημα. Υπάρχουν πολλά μικρά καταστήματα στην οδό Dongguan, μερικά πωλώντας πρόχειρα φαγητά, μερικές ειδικότητες πώλησης Yangzhou, μερικά πωλώντας εξαρτήματα, μερικά που πωλούν τους τέσσερις θησαυρούς της μελέτης, κάποιο πωλώντας μετάξι, Hanfu, και είναι εκθαμβωτικά και όμορφα.

Κατά τη διάρκεια των γύρων οικοδόμησης ομάδας στο παρελθόν λίγες ημέρες, ο καθένας μας Suntex έχει κερδίσει πολύ, όπως η απόλαυση του όμορφου τοπίου Yangzhou, δοκιμή των ειδικοτήτων Yangzhou, άσκηση της ομαδικής εργασίας και των δεξιοτήτων επικοινωνίας, που εμπλουτίζουν την ερασιτεχνική ζωή, και το πιο σημαντικό αυτό καθιστά τη μεγάλη οικογένεια Suntex ενωμένη, προοδευτικός, αρμονικός και όμορφος.